Rodzaje reklam internetowych

Internet to bardzo potężne źródło wiedzy, ale nie tylko. Wiele ludzi, wykorzystuje go w życiu codziennym do bardzo różnych celów. Są także tacy, którzy nie potrafią bez niego żyć. Jest bardzo dużo osób, uzależnionych od sieci, a szczególna przewagę mają w tej kwestii nastolatki, które spędzają całe dnie na social media lub też na graniu w gry. Dorośli, nie są aż tak zafascynowani Internetem, ale także często komputer włączają. Dużo osób, wpisuje każdy moment życia na swoim portalu, a także podejmuje według podanych wskazówek, wszystkie decyzje życiowe. Zwykłe rozmowy i spotkania ze znajomymi, także zastąpił Internet, gdzie nie trzeba nigdzie wychodzić, ale wystarczy wysłać wiadomość. Coraz więcej ludzi robi też zakupy przez sieć.

Media, zakupy, sport

Sklepy internetowe, zyskały ogromną popularność. Nikomu nie chce się marnować czasu na bieganie po sklepach stacjonarnych i szukanie np. torebki, skoro może ją be problemu zamówić do domu, co wyjdzie znacznie taniej, a przy okazji zaoszczędzi czasu i nerwów. Sport także uległ dawno zmianie. Nie chodzimy już sami pobiegać, na rower czy rolki. Większość znaczni bardziej przepada za trenerami, którzy wyślą nam wszelkie wskazówki dotyczące treningu oraz odpowiedniej diety.

Nie znajdziemy, takiego człowieka w cywilizowanych państwach, który nie słyszał o sieci i nie ma z nią połączenia. Wszystko się odbywa za jej pośrednictwem. Dlatego tez, tą kwestię wykorzystał marketing. Skoro jest takie miejsce, gdzie można w szybkim czasie zdobyć klientów z całego świata, trzeba z tego korzystać. Co więcej jest to całkowicie bezpłatne, jeśli np. zdecydujesz się na założenie konta na portalu społecznościowym.

Wybieramy rodzaj reklamy dla firmy

Jeśli zamierzasz reklamować się w sieci, to musisz, co nieco, o takiej promocji wiedzieć, aby dobrze ja przeprowadzić. Dlatego też, zapoznaj się z rodzajami promocji, jakie możesz prowadzić w Internecie.

  • Witryna internetowa – jest to inaczej strona www, czyli podstawa funkcjonowania Twojej działalności w Internecie. W takim miejscu zamieszczasz wszelkie szczegóły, które dotyczą Twojej firmy. Bardzo dobrze jest także, jeśli posiadasz na niej całą listę wszystkich swoich produktów wraz z oznaczeniem cenowym i ich dostępnością w sklepach stacjonarnych.
  • Reklama banderowa – jednak z najbardziej znanych form promowania się w sieci. Jest to moduł graficzno - statyczny, interaktywny czy tez animowany. Nie jest on dużych rozmiarów, ale połączony jest z Twoja stroną www. Jeśli więc ktokolwiek w niego kliknie zostaje przeniesiony na Twoja witrynę.
  • Miniwitryna – inaczej tzw. wizytówka. Jest to niewielka strona www, bardzo prosta technicznie nie jest wyposażona także w żadne podstrony. Na takiej witrynie znajdziemy tylko i wyłącznie najważniejsze informacje dotyczące firmy, a także jej działalności. Widnieje tam logo, zdjęcia oraz kontakt z działalnością.

 

 

 

 

O serwisie

Na serwisie znajdziesz pomysły na gadżety reklamowe twojej firmy. Począwszy od długopisów, pendrive'ów skończywszy na odzieży reklamowej.

Zapraszamy do czytania!

Kontakt

kontakt@wyjatkowegadzety.pl

Galeria